Ads 468x60px

Σάββατο 17 Μαρτίου 2018

Ο κοντός με το πιστόλι και οι κοντοί χωρίς γραβάτα της πολιτικής.


Οι αυθεντικοί μαφιόζοι της μπάλας και οι αρλεκίνοι των μαφιόζων της πολιτικής !
Δυό " άνθη ", που καλλιεργούνται με ιδιαίτερη φροντίδα, έχουν βαθειές ρίζες, εξωτικούς σπόρους και δυστυχώς βρίσκουν πολύ πρόθυμο και γόνιμο έδαφος !!!
Γλαφυρές ιστορίες καθημερινής τρέλλας. 
Ήλιος Απόλλων-άρχοντας Πλούτωνας  Πέμπτη 15/3 ώρα 20,30 στον https://regium-radio.blogspot.gr/
Ακούστε την εκπομπή ξανά ΕΔΩ:



1 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα σας κ. Βασιλάκο. Ακούω σε επανάληψη την εκπομπή της 15ης Μαρτίου. Είστε αγανακτησμένος και εσείς όπως χιλιάδες φιλεύσπλαχνοι Έλληνες για τον πλειστηριασμό σπιτιών και λέτε τα γνωστά," οι κακόμοιροι άνεργοι, οι κακές τράπεζες κ.λ.π". Λοιπόν εγώ γνωρίζω πάμπολους Έλληνες, Αλβανούς, Ρουμάνους, Άγγλους που έχουν πάρει δάνεια και δεν πληρώνουν γιατί έτσι γουστάρουν, όχι γιατί δεν έχουν δουλειά και χρήματα αλλά γιατί περιμένουν να τους τα χαρίσουν. Να σας γράψω ότι και εγώ έχω μείνει χωρίς δουλειά από το 2011 , δεν πήγα η χαζοχαρούμενη να πάρω δάνειο γιατί υπολόγισα ότι μπορεί κάτι στραβό να πάει και να μην μπορώ να το πληρώσω - εν αντιθέσει με τους δανειολήπτες - και μένω σε νοίκι. Είμαι 60χρονών και αναγκάζομαι να μοιράζω φυλλάδια για να επιβιώσω., ενώ οι προστατευόμενοί σας μένουν σε σπίτι χωρίς να πληρώνουν χρόνια τώρα και περιμένουν να τους το δωρίσουν. Εγώ είμαι ηλίθια; Με ρωτάτε με τι άγχος ζω μέχρι να καταφέρω να μαζέψω χρήματα για να πληρώσω το νοίκι μην με πετάξουν έξω από το σπίτι; Εμένα ποιός με λυπάται και ποιός ευαισθητούλης θα με βοηθήσει; Γιατί 2μετρα και 2σταθμά. Και σας παρακαλώ σταματήστε την καραμέλλα ότι είναι άνεργοι και δεν μπορούν να πληρώσουν την δόση. Οι πραγματικά ταλαίπωροι είναι ελαχιστότατοι. Οι πλειονοψηφία δουλεύει μαύρα και πέρνει και επιδοτήσεις ενώ οι ηλίθιοι σαν και μένα καλούμαστε να πληρώσουμε τα σπίτια τους. Μνημόνια για 200 χρόνια, μέχρι να έρθει δικαιοσύνη σε αυτή την πατρίδα.

 

Το email μας


zenvasilakos@gmail.com

gvasil123@yahoo.gr

Χρήσιμα

Καιρός Αττικής